Sendiri

17:21 Unknown 0 Comments

Keseorangan ini mengajar saya untuk berfikir sendiri... Memikir bagaimana harus meneruskan jalan hidup tanpa si Dia yang boleh diletakan segala percaya..Si Dia yang boleh menerima dan mendengar segala luahan dan juga rasa... Dia adalah sepupu, dia juga adalah abg buat saya... Bagi saya dialah yang terbaik..pendengar dan satu-satu nya insan yang faham akan diri saya sebenar..... Dia saja tahu kenapa saya menagis selama nie.. Semalam merupakan titik akhir si'Dia sebagai Sang setia untuk saya berkongsi... Entah kenapa..
Tiba-tiba hatinya berubah tanpa sebab dan cerita...Mungkin sudah penat menjadi si pendengar..Tapalah..

Siapa lagi yanag harus saya percaya??  Ibarat satu lagu yang terpendam...Saya perlu mencari seseorang sebagai mendengar..Nyanyian hati jika diluah akan menghidupkan rasa. Iya menghidupkan rasa!, sebuah rasa ketenangan...
Saya harap satu hari nanti saya akan temukan pengganti.. Tapi bila??? *masih menunggu....

0 comments: