Cinta Maggie Cinta DUSTA !

23:20 Unknown 0 Comments


Cinta ku bukan diatas kertas..Kata Dato Siti Nurhaliza ! Cinta di atas kertas hanya akan hancur bila dihujani air mata kekecewaan...Kata tedd. Bagi tedd cinta tak perlu ditulis diatas hamparan...tapi perlu dibuktikan dengan segala perlakuan...*Checheche dah macam Dr Falsafah Love Tedd ni kan? Hehe *Maklum dah terlalu banyak tertelan asam dan garam bercinta...sebab tuh tedd bole bermadah secukup rasa mcam niey..hohohoho~ Lama tak kongsi tips kan?? jadi untuk Entry Panas Harini Tedd nak kongsi beberapa Tips Cinta Maya ! layannn~ *tips tak selalunya betul bergantung pada cara fikir masing-masing Oke? ((:

 
Tips Menjadi 
Orang KEBAL DALAM BERCINTA

Jangan terlalu mengharap !!
 Harapan yang terlalu mengunung boleh menyebabkan kita jatuh kekecewaan. *bersederhana lebih baik sewaktu awal cinta. Sebab benih tak selalunya mekar seindah disangka.(jalani dengan pelahan-pelahan,kenal hati budi terlebih dahulu.)

Jangan terlalu mudah percaya pada lafaz cinta di awal perkenalan !!
 Baru dua tiga kali chat..dah lafaz "I love you"...ohh *cinta bukan mee segera yg cepat untuk dirasa.

 Jangan mudah terpedaya dengan kata manis yang melambung !!
  Hari-hari nak puji dan puja kita....walaupun tak pernah jumpa, *kalau selepas jumpa takper la. bahagianya kalau dipuji setelah bertentang mata dan kenal hati budi.. (lebih percaya kalau macam nie.)

Jangan benarkan diri terlalu murah untuk menaruh diri demi cinta !!
  Kalau benar dikatakan cinta, jangan biarkan dia sentuh kita sehingga diijabkabul *pasangan yang baik akan menghormati batas-batas perhubungan.

Jangan mulakan pertemuan cinta dengan SEKS !!
  Biar bermaruah..jangan murah,,barang murah senang dapat senang buang. Kita akan ditinggalkan semudah-mudahnya...*Kita balik akan menyesal ! (jgn termakan kata merajuk bila pelawaan ditolak..Nasfu hanya memeberi nikmat yang seketika!!)

Jangan terlalu bermurah HATI di awal sesi berkenalan !!
    kalau awal-awal kenal dah mintak topup, dah mintak pinjam duit ,pinjam barang..Hentikan sajalah ! *taktik cinta si pengikis..berhati-hati. #selalunya pas habis kita dicukur habisla cinta baginya. 


 Bla bla bla bla Bla bla bla bla Bla bla bla bla Bla bla bla bla Bla bla bla bla ~ Begitulah ya adik-adik tips Tedd dalam mengharungi cinta Segera Zaman Siber nih!! Banyak lagi sebenarnya...cuma setakat nie yang tedd tahu...dan mahu kupas..Cinta tak semudah Muka Buku di add dengan sekali KLIK di remove dengan Satu langkah! Cinta itu lama untuk dikenal..cinta sangat sukar untuk dilafaz... Cinta yang mudah di unggkap di awal perkenalan, ibarat seperti cinta Maggie sehangat 15 minit..lepastu kembang dan habiss bergitu sahaja..Hanya tinggalkan mudarat pada diri. (FAKTA MEE SEGERA : AMAT MUDARAT KALAU MAKAN SELALU, maggie memerlukan dalam 2 minggu untuk dihadam !)

Jangan Maggie kan Cinta ! Sebab Cinta sebegitu terlalu MURAH ! OK INGAT TAU... hehe* tedd nie tumpang nasihat ja.. Kalau tak mahu pakai takpalah... Wassalam....

0 comments: