emmm Kerana Whatssap Galaxy Note

08:12 Unknown 0 Comments

*** sebuah tarikh yang tak mahu saya ingat
tapi tak mudah untuk dilupa..mybe ni berkaitan dengan kenangan 5 hari~

habiskan masa dirumah dia.. bermula dengan baik
buat aiskrim goreng..dan chezzy wadges.
2 benda ni saya suka..tapi....

Ada satu hari tu.... saya pegang hp..
suka suka berbalas chatting sakan dengan KBB aka "Kawan Baik Beliau"...
seronok sakan masa tu padahal... bual biasa ja.

**Dia minta nak tengok apa yang saya mesej kan dengan si KBB tapi sya tak bagi..
saja ngada ngada masa tu.. then dia senyap..

dah lama lepas tu, dia macam merajuk.. terasa diri nya diabai.. gara2 loghat melayan "whatsaap di Note pinjam"...

dia kata saya leka dan lupa sampai tak endah kan dia..



****ohh yeahh mmg salah saya..sebab pinjam hp org lama-lama sampaikan empunya NOTE rasa diabaikan...hahaha

dia sentap saya pun sentap~ LOL

p/s : eee nyesal pulak pinjam barang orang lepas tu abaikan tuan rumah.., emm mybe inilah jadinya bila sorang budak kampung baru dapat seronok dengan hp canggih..tetttttttttttttttttttttttttt! so sedeh..
haha start daripada tu dah tekad kalau bole tak mau sentuh da NOTE yg changgih uhh....

xoxoxoxo pahit betul kalau hati sensitif sangat..saya la tu~ #kbai

0 comments: