Al-fatihah Buat Saya (:

00:30 Unknown 0 Comments


"Saya Perlukan Doa Bukan Hadiah Dari Mulut Yang Benafas Kebencian......"

Sedih dan terkilan...mengenangkan kata-kata pena lama yang enggan menerima.. Saya minta maaf jika keadaaan dan kejahilan diri ini membuatkan diri ini tidak lagi layak hadir sebagai teman lama. Saya tahu perubahan saya sekrang banyak membuatkan "korang" tak selesa dan Saya tahu sukar untuk "korang" menerima kawan yang macam ni... Tapi takpa saya anggap semua ini adalah satu ujian..

Tapi saya berharap sangat..janganlah dibenci saya sedemikian rupa.. kalau boleh saya nak menjadi orang mampu membahagiakan..Tapi saya tak mampu... Kalau benar saya "Jahat".. doakan lah saya supaya kembali ke jalan azali... Doakan saya berubah... bukan kata cercaan..Walau sejuta kata nista ditempiaskan, itu semua takkan boleh buat saya menjadi "Baik" melainkan satu doa dari sahabat yang benar-benar ikhlas...

Sayang sangat kat korang! Hampir 9 tahun kita kenal... Saya harap persahabatan ini kekak selamanya...Insya'Allah..

p/s : Uhuhu nangis dalam hati lebih sakit... luka di dalam lebih parah dari luka berjahit di badan, Pa'an harap apa yang belaku ini takkan merubah perasaan sayang Pa'an kepada semua kawan-kawan yang perna Pa'an kenal satu ketika dulu...

Entry Emo Sikit..Tapi Pa'an ok sajjoh... (^_^)
xoxoxo Pa'an

0 comments: