Nak JELES boleh Tapi Jangan DENGKI ☠

23:51 Unknown 2 Comments


"Tak kira siapa pun KAMU,Kamu TAK BERHAK nak KATA ORANG LAIN HODOH ! *sebab setiap kata2 CaCian pd aorg lain itu adalah doa yg tak baik pada diri kamu

P/s: IBARAT MELUDAH PADA LANGIT,JATUH BALIK PADA MUKA SENDIRI :D *kbai "

Haaaaa amacam intro tedd arini mantop tak?? hehehe...  Biasalah kalau tedd post entry mesti ada isu hangat dan hangit kann..*wajib uolsss.. sebab kalau citer-citer panas nie laju siket jari jemari nak menaip LOL !

Al kisah nya berpunca dari FB tedd yg PERTAMA la  https://www.facebook.com/uzairzahid.uber *gitewhhh saja ja mention yg "PERTAMA" tu bagi uols tahu yg tedd ada dua akaun...Hahaha~ Ok back to da story mory..  Semalam tedd tukar DP kat fb.. adalah dua tiga orang yang komen kan...DAN Like 40 jerp! haha *Tedd ta sefemes yg lain yg berat-beratuuss yg like!  Tertiber...datang sorang mahluk tuhan yg tak berapa nak seksi nie Mengfire tedd dengan kata-kata kotor dia...Chisss berani dia kann??! Cer uols tgok komen dia yg "Sweet" tuhh : 

Abaikan Pose muka tedd tuh! : Fokus pada komen dia..

Apa yang Buat tedd Musykil ini adalah :
1.      Apa masalah dia pada tedd? adakah sebab kami ada jalinkan hubungan masa lampau dan bercerai..? -Oh! Tidak sama sekali !
2.      Berdosakah tedd kalau post DP yg macam nie? Hemm tak rasanya..sebab bukan pic bogel pon! 
-Kalau pic bogel mesti yang akan mutah malam tu! =D
3.      Adakah dia mengalami gangguan Emosi yang melampau??
-sehinggakan tak bole nampak pic orang lain?
4.      Dan yang paling penting sekali  Yg jadi isu kat sini , dia tu kenapa nak mengata pic orang, sedangkan DP pon tak letak pic Sendiri! 

Facebook Ni kadang-kadang memang Pelik...Even kita tak kacau orang pun..tetap ada yang akan sakit hati... Sumpah menyumpah tu dah macam "wiskes" buat "kucing liar" FB yang suka bergaduh..Oh sungguh Tak Faham ! 
Tedd punya semi hidup mudah ja..setiap kata-kata busuk tu tedd malas nak lawan balik..Tedd just abaikan..sebab pada tedd kata-kata yang busuk itu ibarat sistem pembentungan yang tergendala....kalau nak selamat kita kena kena jauhi kalau tak nanti terkena tempias bau yang bsuk  ! hehe mudah kan?




2 comments:

mnusia ta penah nye senang tgk org snang .. kan cigu jgak yg ajar kite :P

Unknown said...

Hehehe pandai nya anak murid saya nihhh! ^_^