Sakit nya T_T : NOvel : Mr Lara

15:48 Unknown 0 Comments


Tiapa bicara manis seakan menikam hati dan segala lubuk rasa ku ini..
Mengingatkan kali pertama janji kata untuk bersama seakan ku lupa semua apa yang bakal jadi..
Menerima HAK orang sebagai teman hati.. bukanlah satu langkah elok sebanarnya
Manakan tidak... hak orang...tetap hak orang nya jua...
Sampai satu masa mereka akan bersatu
meninggalkan sisa kenangan dia dan aku..
Tinggalah aku disini terkapai-kapai mencari jawapan...
Adakah mampu untuk aku bertahan menelan apa yang bakal ku terima..
Namun segala keputusan ditangan nya jua...
Menerima walau terpaksa.. hemmm...
Sungguhpun begitu... walau terpaksa rasa hati mungkin akan bahagia dan timbul suka diantara mereka..
dan disaat nya nanti tinggalah aku ternanti-nanti..
Kasih dan sayang tak mungkin lagi datang tiba...
Bukan kenapa tapi sudah menerima.. bermakna..
dia bersedia untuk menjaga teman baru sebahagia mungkin...
pada saat itu aku hanya kuman kecil yang mengangu..
Seraya hatiku berkata "ahhhhh mana mungkin dia mencintai kita kalau masih memilih untuk menerima orang lain..?? "
pedih memang pedih nak tanggung semua ini.. :(

p/s : semoga diberi kekuatan untuk terus bertahan menempuh hidup sorang.. berteman kan lilin harapan yang kian malap..

0 comments: